NUR SANATI

KUR'AN A YAŞ SINIRI KOYMAK ZULÜMDÜR…!

Sami Yusuf in concert Sami Yusuf Konserde

Posted by barbarosseferde Haziran 26, 2007

6 Yanıt to “Sami Yusuf in concert Sami Yusuf Konserde”

  1. sami yusuf seni çok seviyorum sizinle konuşmak istiyorum

  2. aysesena said

    sami yusuf…islamın yeni cahidi.islam uğruna verdiğin savaşlar..manevi savaşlar..sami yusuf bu yazıları okumuon biliorum.amma içimde bi umut var.umutsuz kişi insan diildir zaten.sami yusuf sana olan sewgimi anlatmak mümkün diil.türkiye seni bekliyor……………………….nevşehir seni bekliorr.bu dünyada sami yusufu açık gözle göremicem.ama cennette beraber olmak dileğiyle.rasulumuz sen ben ve bütün mü’min kardeşlerimizle inş……………….çoook koyu hayranın aysesena

  3. tuba said

    seni çok ama çok seviyorum

  4. tuba said

    yazılara geçi nekadar bakmasan bile ben yazacam belki rabbim kısmet ederde okursun seni çok ama çok seviyorum

  5. melek said

    senı çok sevıyorum cnm abim

  6. melek coşkun said

    senı çok sevıyorum iyiki varsın canım abicim…

Bir Cevap Yazın

 
