NUR SANATI

KUR'AN A YAŞ SINIRI KOYMAK ZULÜMDÜR…!

ÖSS Bölüm Analisti(Bu bölümü , kimler Alan-İçi / Alan-Dışı / Ek Puanlı tercih edebilir ?)

Posted by barbarosseferde Haziran 27, 2007

ÖSS BÖLÜM ANALİSTİ

5 Yanıt to “ÖSS Bölüm Analisti(Bu bölümü , kimler Alan-İçi / Alan-Dışı / Ek Puanlı tercih edebilir ?)”

  1. HALİT said

    merhaba ben elektronik bölümü mezunuyum seçebileceğim alaniçi bölümlerin hangileri olduğunu öğrenebilirmiyim teşekkürlerr…

  2. ezgii said

    selam ya bırnız bana lutfen yardımcı olunuz ben sözel 1den 185 ama alan dısı yaptım acık ögretım olurmu

  3. mustafa said

    merhaba bende elektronik bölümü mezunuyum endüstri meslek bu yıl ki öss puanım 180 0,3 ile 200 ek puanla 248 puanım oluyor bn makina öğretmnliği istiyorum büyük ihtimal afyon kocatepe makina yada yapı öğretmenliği tutuyoru sizce tercih edebilirmiyim alan içi oluyormu sizce lütfen cevap ölücem meraktanyaf:)

  4. okan said

    bu sneki öss say1 175 – 0,3 ile 211 ek puanla 268 puanım yapı öğretmenliği istiyorum olur mu acaba acil cvp???

  5. kübra said

    bişe sorcam bn super lıse ogrencısıyım ama yapı bölumunu tercıh etmek ıstyrm bana yardımcı olurmusunuz

Bir Cevap Yazın

 
