NUR SANATI

KUR'AN A YAŞ SINIRI KOYMAK ZULÜMDÜR…!

Ney Melodisi Eşliğinde Enstrümantel İlahi

Posted by barbarosseferde Haziran 29, 2007

3 Yanıt to “Ney Melodisi Eşliğinde Enstrümantel İlahi”

  1. Mesut said

    tesadüfen sitenize giriyorum.Girdigime,girecegime cok pismanim.Fakat sizin gibi böyle zavallilar tarihte hep oldu ve gelecekte de olacak.Nasil olurda kendini yalnizca Türk Milliyetciligine adayan ve bu Ülkeye milyonlarca Ülkücü beyinler,vatan sever insanlar yetistiren Rahmetli Alparslan Türkesi,vatan haini Deniz Gezmis ve onbinlerce insanimizi sehit düsüren,cocuk katili,vatan haini apo ile ayni kefeye koyarsiniz.Ne yaptiginizi ya bilmiyorsunuz,yada beyinleriniz bir hayli körelmis.Allah sizi islah etsin ve Allah yardimciniz olsun.

  2. Mesut said

    yüreginde Allah sevgisi olan da Vatan sevgisi olur,bayrak sevgisi olur,mümin olan bir insan bu vatan icin Sehit düsmüs sehitlerinin emanetine sadik olur.Anketinizi kiniyorum,o anketi neye dayanarak,hangi düsünceye hizmet ederek hazirladiniz bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum.Rahmetli Basbugumuzu o anketten cikarsaniz iyi olur.Rahmetli bu vatana ihanet etmedi.Onu vatan hainleri ile ayni kefeye koymanizi ne Allah,nede tarih affeder.Dedim ya Allah yardimciniz olsun.Allah sizi islah etsin

  3. (bende bu vatanın bir sahibiyim) said

    BEN BU VATANIN BİR SAHİBİYİM VE BU ANKETİ KINIYORUM. SİTENİZ İÇERİK OLARAK GÜZEL OLABİLİR AMA BU ANKETİ BİR AN ÖNCE DÜZELTİN SIRALADIĞINIZ İSİMLER BİRBİRİYLE ALAKALI DEĞİL ÇÜKÜ.

Bir Cevap Yazın

 
