NUR SANATI

KUR'AN A YAŞ SINIRI KOYMAK ZULÜMDÜR…!

CEVŞEN 7 İHSAN ATASOY

Yazar barbarosseferde Haziran 24, 2007

5 Yanıt to “CEVŞEN 7 İHSAN ATASOY”

  1. seda demiş

    allah razi olsun.cünkü ufkumuz genisliyor.en önemlisi dinimizi yasiyoruz.böyle dini siteler, gellecek ve
    simdiki nesile hayir olur.

  2. muhammed demiş

    allah razı olsun cok güzel okunmuş

  3. ışık uzunmehmet demiş

    ihsan atasoyun cevşen okuyuşuna hayran kaldım.kendisi ve kitapları hakkında bilgiyi nereden öğrenebilirim.

  4. Grkn demiş

    abi bu adama ve okuyuşuna bitiyorum…sabahlarıda dinliyorum ama sürekli dinliyesim geliyo..

  5. edanur demiş

    bende her sabah dinliyorum. dinledinmi huzur buluyorum sesi çok etkili . devamını bekleriz hiç bitmesin. ALLAH razı olsun.bu sayın hocamızı tvde görmek isteriz mümkümse.

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

