NUR SANATI

KUR'AN A YAŞ SINIRI KOYMAK ZULÜMDÜR…!

CEVŞEN 7 İHSAN ATASOY

Posted by barbarosseferde Haziran 24, 2007

5 Yanıt to “CEVŞEN 7 İHSAN ATASOY”

  1. seda said

    allah razi olsun.cünkü ufkumuz genisliyor.en önemlisi dinimizi yasiyoruz.böyle dini siteler, gellecek ve
    simdiki nesile hayir olur.

  2. muhammed said

    allah razı olsun cok güzel okunmuş

  3. ışık uzunmehmet said

    ihsan atasoyun cevşen okuyuşuna hayran kaldım.kendisi ve kitapları hakkında bilgiyi nereden öğrenebilirim.

  4. Grkn said

    abi bu adama ve okuyuşuna bitiyorum…sabahlarıda dinliyorum ama sürekli dinliyesim geliyo..

  5. edanur said

    bende her sabah dinliyorum. dinledinmi huzur buluyorum sesi çok etkili . devamını bekleriz hiç bitmesin. ALLAH razı olsun.bu sayın hocamızı tvde görmek isteriz mümkümse.

Yorum bırakın